Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információk.
Termékek Menü

Fejléc előny

Kategóriák alatti előnyök

  • 15+ év szakmai
    tapasztalat
  • Megbízható, tesztelt
    eszközök
  • Minden termék raktárról
    - azonnali szállítás - Önnek!
  • 1 év garancia és
    garancia hosszabbítás
Ön itt jár: > >

Garancia

Garancia típusok:

Standard pick up & return garancia: A Standard pick up & return garancia árát, a megvásárolt termék ára tartalmazza.

ServerElite a Standard pick up & return garancia jegyében, az iparági standard-eknél magasabb szolgáltatást biztosít. A ServerElite vállalja, hogy egy esetleges meghibásodás esetén a meghibásodott alkatrész bevizsgálását követően, 15 napon belül csere alkatrészt küld. Amennyiben raktárkészlet hiány tapasztalható a meghibásodott alkatrészből, úgy – előzetes egyeztetést követően -, a hibás alkatrésszel egyenértékű helyettesítő terméket, vagy a hibás alkatrésznél magasabb kategóriájú csere terméket küld meg a vásárló részére. A Vásárló felelőssége a meghibásodott alkatrész visszaküldése (saját költségén) a ServerElite részére.

ServerElite kizárólag Magyarország területére küldi meg a csere alkatrészt.

 

NBD pick up & return garancia: NBD pick up & return garancia felára, minden terméknél külön-külön fel van tüntetve.

ServerElite az NBD pick up & return garancia megvásárlásakor garantálja, hogy egy esetlegesen meghibásodott alkatrész helyett, a következő munkanapra megküldi a meghibásodott alkatrész cseréjét, vagy raktárkészlet hiány esetén, – előzetes egyeztetést követően -, a hibás termékkel egyenértékű helyettesítő terméket vagy magasabb kategóriájú terméket. (A meghibásodás bejelentésének, a tárgynapon 14:00 óráig meg kell történjen)  ServerElite a hibás terméket egy előre egyeztetett időpontban elszállítja a vásárló telephelyéről.

ServerElite kizárólag Magyarország területére küldi meg a csere alkatrészt, illetve Magyarország területéről szállítja el a meghibásodottat.

 

NBD onsite garancia: NBD onsite garancia felára, minden terméknél külön-külön fel van tüntetve.

ServerElite az NBD onsite garancia megvásárlásakor vállalja, hogy egy adott napon történő, esetlegesen meghibásodott alkatrész bejelentését  követő munkanapon szervizmérnök kolléga érkezik a vásárló telephelyére a ServerElite részéről, aki a helyszínen cseréli a meghibásodott alkatrészt. (A meghibásodás bejelentésének, a tárgynap 14:00 óráig kell, hogy megtörténjen) Amennyiben raktárkészleten hiány tapasztalható a meghibásodott alkatrészből, úgy – előzetes egyeztetést követően -, a hibás alkatrésszel egyenértékű helyettesítő terméket, vagy a hibás alkatrésznél magasabb kategóriájú csere terméket visz a helyszínre a szervizmérnök kolléga.

A feltüntetett ár tartalmazza, a csere alkatrész, továbbá a szervizmérnök kiszállási és munkadíját is.

A szervizmérnök kiszálláskor nem felel egyetlen firmware, driver telepítésért, illetve RAID, operációs rendszer konfigurálásért és/vagy telepítéséért.

ServerElite kizárólag Magyarország területén vállalja az NBD helyszíni garancia igénybevételének lehetőségét.

 

Garanciális általános feltételek:

A ServerElite által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a megvásárolt termék(ek) gyári számát, továbbá ServerElite leltári számot. Jótállási jegyen fel van tüntetve a jótállás időtartama.

A ServerElite (MARAELITE Kft) minden általa forgalmazott termékre alapból 12 hónap jótállást biztosít, mely alól kivételt képez a RAID vezérlők akkumulátorai, melyekre 1 hónap jótállás érvényes.

Merevlemezek esetén garanciális csere akkor lehetséges, amennyiben a hibák száma eléri a gyártó által meghatározott küszöbszintet.

ServerElite által értékesített termékekre a jótállás időtartama a ServerElite által kiállított számla kiállításának napjával kezdődik.

Amennyiben a ServerElite által értékesített használt termékekre, még érvényben lévő gyári garancia is van, minden esetben a vásárló felelőssége a termék gyári garanciájának honosítása. ServerElite a gyári garanciák honosításáért semmiféle felelősséget nem vállal.

Vásárlók, a garanciális időszakon belül meghibásodott terméket jogosultak személyesen is átadni, a ServerElite telephelyén (1138 Budapest, Tomori köz 6.) a ServerElite részére, minden munkanapon 09:00 – 16:00 óra között.

Amennyiben a ServerElite szakértői megállapítják, - a garanciális ügyintézés alatt -, hogy a ServerElite mentesül garanciális jótállás felelőssége alól, úgy a ServerElite minden felmerült költségét, mint például a termék szállítását, bevizsgálását a Vevőre áthárítja. ServerElite bevizsgálási óradíja 8.000 Ft + Áfa.

 

Garanciális (jótállási) felelősség alól a ServerElite a következőkben felsorolt esetekben mentesül:

  • ServerElite valamennyi értékesített termékét, azok alkatrészeit egyedi leltári azonosítóval látja el, melynek eltávolítása  a garancia megvonásával jár.
  • Helytelen szállítás, tárolás, elemi csapás (pl: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás esetén.
  • Szakszerűtlen kezelés, szakszerűtlen fizikai beavatkozás esetén.
  • Gyártói, illetve egyéb firmware, driver, BIOS upgrade következtében történő meghibásodás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Garanciális ügyintézésre visszaküldött termék szakszerűtlen csomagolásból eredő termék sérülés esetén.

 

Garanciális ügyintézés menete:

Standard pick up & return garancia esetén:

  1. Amennyiben a ServerElite-től megvásárolt terméknél garanciális időn belül hibát észlel, kérjük, jelezze a felmerült problémáját a termékkel, a Garanciális hibabejelentés weboldalon. Amennyiben a hibabejelentést elmulasztja, az ebből adódó károk és a garanciális ügyintézés elhúzódásáért, a ServerElite felelősséget nem vállal.
  2. Vásárló a hibás terméket megküldi csomagküldő szolgálattal, vagy személyesen átadja a ServerElite telephelyén (1138 Budapest, Tomori köz 6.), a ServerElite részére, minden munkanapon 09:00 – 16:00 óra között.
  3. A beérkezett hibás terméket, a ServerElite szakértői bevizsgálják, majd a bejelentett hibát javítják, illetve szüksége esetén, a meghibásodott alkatrészt 15 napon belül cserélik. Amennyiben raktárkészlet hiány tapasztalható a meghibásodott alkatrészből, úgy – előzetes egyeztetést követően - a hibás alkatrésszel egyenértékű helyettesítő terméket, vagy a hibás alkatrésznél magasabb kategóriájú csere terméket küld meg a vásárló részére a ServerElite.
  4. Csere terméket a ServerElite futárszolgálattal visszajuttatja a Vásárló részére.

NBD pick up & return garancia esetén:

  1. Amennyiben a ServerElite-től megvásárolt terméknél garanciális időn belül hibát észlel, kérjük, jelezze a felmerült problémáját a termékkel, a Garanciális hibabejelentés weboldalon, illetve haladéktalanul hívja ServerElite ügyfélszolgálati telefonszámát: +36 30 336 8244. Amennyiben, Vásárló a weboldalon történő hibabejelentést elmulasztja, az ebből adódó károk és a garanciális ügyintézés elhúzódásáért, a ServerElite felelősséget nem vállal.
  2. ServerElite szakértője felveszi Vásárlóval a kapcsolatot telefonon.
  3. ServerElite bekéri a meghibásodott termékről a diagnosztikai riportot. Igény esetén a ServerElite szakértői segítenek a Vásárlónak a diagnosztikai riport elkészítésében.
  4. ServerElite szakértői kielemzik a diagnosztikai riportot.
  5. ServerElite a meghibásodott alkatrész cseréjét megküldi a következő munkanapra a Vásárló részére. Amennyiben a meghibásodott alkatrész cseréje ugyan olyan alkatrészre raktárkészlet hiány miatt nem lehetéses, úgy a Vásárlóval történő előzetes egyeztetést követően, a hibás termékkel egyenértékű helyettesítő terméket vagy magasabb kategóriájú terméket küld meg a ServerElite a Vásárló részére. Fontos, hogy a meghibásodás bejelentésének, a tárgynap 14:00 óráig meg kell, hogy történjen, a Garanciális hibabejelentés weboldalon.
  6. A meghibásodott terméket a ServerElite saját költségén visszaszállítja Vásárló telephelyéről, egy előre egyeztetett időpontban.

NBD onsite garancia esetén:

  1. Amennyiben a ServerElite-től megvásárolt terméknél garanciális időn belül hibát észlel, kérjük, jelezze a felmerült problémáját a termékkel a Garanciális hibabejelentés weboldalon, illetve haladéktalanul hívja ServerElite ügyfélszolgálati telefonszámát: +36 30 336 8244. Amennyiben Vásárló a weboldalon történő hibabejelentést elmulasztja, az ebből adódó károk és a garanciális ügyintézés elhúzódásáért a ServerElite felelősséget nem vállal.
  2. ServerElite szakértője felveszi Vásárlóval a kapcsolatot telefonon.
  3. ServerElite bekéri a meghibásodott termékről, a diagnosztikai riportot. Igény esetén a ServerElite szakértői segítenek a Vásárlónak a diagnosztikai riport elkészítésében.
  4. ServerElite szakértői kielemzik a diagnosztikai riportot.
  5. ServerElite részéről egy szervizmérök kolléga érkezik a Vásárló telephelyére egy előre egyeztetett időpontban, a bejelentést követő munkanapon. Fontos, hogy a meghibásodás bejelentésének, a tárgynap 14:00 óráig meg kell, hogy történjen a Garanciális hibabejelentés weboldalon. Amennyiben a meghibásodott alkatrész cseréje ugyan olyan alkatrészre raktárkészlet hiány miatt nem lehetéses, úgy a Vásárlóval történő előzetes egyeztetést követően, a hibás termékkel egyenértékű helyettesítő terméket vagy magasabb kategóriájú terméket visz magával a ServerElite szervizmérnöke.
  6. ServerElite szervizmérnöke elhozza a meghibásodott terméket a Vásárló telephelyéről.