Termékek Menü

Fejléc előny

Kategóriák alatti előnyök

  • 15+ év szakmai
    tapasztalat
  • Megbízható, tesztelt
    eszközök
  • Minden termék raktárról
    - azonnali szállítás - Önnek!
  • Akár 5 év garancia és
    garancia hosszabbítás

Jótállás meghosszabbítás

Az informatikai rendszere alapját biztosító szerverén lejárt a jótállás, de nem szeretné lecserélni a szerverét? A ServerElite erre is kínál megoldást! Cégünk akár a gyári jótállással megegyező feltételekkel kínál jótállás meghosszabbítást.
 
Mit is jelent ez Önnek?
  • Akár nálunk vásárolta a szerverét akár nem, nálunk lehetősége van a már meglévő eszközeire (szerver, storage, switch) a jótállás meghosszabbítás igénybevételére. 
  • ServerElite gyári jótállás szolgáltatással azonos szintű jótállás meghosszabbítást biztosít, jóval kedvezőbb árazással.
  • Kollégáink (technikusaink, mérnökeink) több ezer szerver szervízelése során szerezték tapasztalatukat.
  • További üzembiztonságot ad az infrastruktúrájának.

 

Mi a jótállás meghosszabbítás folyamata?
  • Megküldi, hogy milyen eszközei vannak, melyekre szeretne jótállás hosszabbítást.
  • Kiválasztja a támogatási csomagot (SLA)
  • Egyedi árajánlatot megküldjük.
  • Ajánlat elfogadása esetén, átküldi a eszközökről állapotát bemutató információkat.
  • Szerződést kiküldjük, az elfogadott ajánlat alapján.

 

Az alábbi eszközök szerepelnek a portfóliónkban:
  • Szerverek:
    • Dell/Dell EMC (PowerEdge, Blade, VRTX)
    • HP/HPE (ProLiant, Blade)
    • IBM/Lenovo (Blade Center, System X, ThinkServer)
    • Cisco (UCS széria)
    • Supermicro (SuperServer)
  • Switchek:
    • Dell/Dell EMC (PowerConnect)
    • HP/HPE (PRO Curve, Aruba)
    • Cisco (Catalyst, Nexus)​
  • Tape Storage-ok:
    • Dell/Dell EMC (PowerVault)
    • HP (LTO Ultrium)
    • IBM/Lenovo (TS 1xxx/2xxx/3xxx/4xxx/7xxx, LTO, DAT)
  • Disk Storage-ok:
    • Dell/EMC (PowerVault, EqualLogic)
    • HP/HPE (MSA, StroageWorks, 3Par)
    • IBM/Lenovo (DS3000-DS8000, Storwize)

 

 
Fontos számunkra, hogy mindenki megtalálja, az üzleti igényeinek megfelelő támogatási csomagot (SLA), ezért az alábbi lehetőségeket kínáljuk:
  • Basic (Next Business Day):
    • Heti 5 nap (Hétfőtől-Péntekig)
    • 8:00-17:00 óráig
    • Bejelentést követő napon helyszíni hibaelhárítás
  • Express (4 órán belül)
    • Heti 5 nap (Hétfőtől-Péntekig)
    • 8:00-17:00 óráig 
    • Bejelentést követően 4 órán belüli helyszíni hibaelhárítás
  • Enterprise (7/24/4)
    • Heti 7 nap (Hétfőtől-Vasárnapig)
    • 0:00-24:00 óráig
    • Bejelentést követően 4 órán belüli helyszíni hibaelhárítás
Csomagjaink tartalmazzák a probléma feltárását, távoli segítségnyújtást, helyszíni hibaelhárítást, cserealkatrészeket, helyszíni kiszállást.

 

Tegyen egy próbát, kérje ajánlatunkat, a következő jelentkezési lap kitöltésével!