Jótállás meghosszabbítás
Az informatikai rendszere alapját biztosító szerverén lejárt a jótállás, de nem szeretné lecserélni a szerverét? A ServerElite erre is kínál megoldást! Cégünk akár a gyári jótállással megegyező feltételekkel kínál jótállás meghosszabbítást.
Mit is jelent ez Önnek?
- Akár nálunk vásárolta a szerverét akár nem, nálunk lehetősége van a már meglévő eszközeire (szerver, storage, switch) a jótállás meghosszabbítás igénybevételére.
- ServerElite gyári jótállás szolgáltatással azonos szintű jótállás meghosszabbítást biztosít, jóval kedvezőbb árazással.
- Kollégáink (technikusaink, mérnökeink) több ezer szerver szervízelése során szerezték tapasztalatukat.
- További üzembiztonságot ad az infrastruktúrájának.
Mi a jótállás meghosszabbítás folyamata?
- Megküldi, hogy milyen eszközei vannak, melyekre szeretne jótállás hosszabbítást.
- Kiválasztja a támogatási csomagot (SLA)
- Egyedi árajánlatot megküldjük.
- Ajánlat elfogadása esetén, átküldi a eszközökről állapotát bemutató információkat.
- Szerződést kiküldjük, az elfogadott ajánlat alapján.
Az alábbi eszközök szerepelnek a portfóliónkban:
- Szerverek:
- Dell/Dell EMC (PowerEdge, Blade, VRTX)
- HP/HPE (ProLiant, Blade)
- IBM/Lenovo (Blade Center, System X, ThinkServer)
- Cisco (UCS széria)
- Supermicro (SuperServer)
- Switchek:
- Dell/Dell EMC (PowerConnect)
- HP/HPE (PRO Curve, Aruba)
- Cisco (Catalyst, Nexus)
- Tape Storage-ok:
- Dell/Dell EMC (PowerVault)
- HP (LTO Ultrium)
- IBM/Lenovo (TS 1xxx/2xxx/3xxx/4xxx/7xxx, LTO, DAT)
- Disk Storage-ok:
- Dell/EMC (PowerVault, EqualLogic)
- HP/HPE (MSA, StroageWorks, 3Par)
- IBM/Lenovo (DS3000-DS8000, Storwize)
Fontos számunkra, hogy mindenki megtalálja, az üzleti igényeinek megfelelő támogatási csomagot (SLA), ezért az alábbi lehetőségeket kínáljuk:
- Basic (Next Business Day):
- Heti 5 nap (Hétfőtől-Péntekig)
- 8:00-17:00 óráig
- Bejelentést követő napon helyszíni hibaelhárítás
- Express (4 órán belül)
- Heti 5 nap (Hétfőtől-Péntekig)
- 8:00-17:00 óráig
- Bejelentést követően 4 órán belüli helyszíni hibaelhárítás
- Enterprise (7/24/4)
- Heti 7 nap (Hétfőtől-Vasárnapig)
- 0:00-24:00 óráig
- Bejelentést követően 4 órán belüli helyszíni hibaelhárítás
Csomagjaink tartalmazzák a probléma feltárását, távoli segítségnyújtást, helyszíni hibaelhárítást, cserealkatrészeket, helyszíni kiszállást.
Tegyen egy próbát, kérje ajánlatunkat, a következő jelentkezési lap kitöltésével!